zaterdag 27 februari 2016

Experiment paarse transferverf

Weer een proefje met transferverf gedaan. In de toekomst wil ik zeker de tip van Hannie de Beer opvolgen en ook de poedertransferverf van Zijdelings gaan proberen maar nu moet ik eerst maar even mijn huidige voorraad opmaken.
Dit keer heb ik Violet van Deka en Vivid Violet van Zijdelings vergeleken op lutrador.
Violet van Deka is wat donkerder, ietsje blauwer. Vivid Violet van Zijdelings is wat roder.
Hoewel het op de foto niet goed te zien is, wil ik het toch graag documenteren voor mezelf.




3 opmerkingen:

  1. Wat goed om al die verf uit te proberen! Zou ik eigenlijk ook moeten doen..... Allebei mooie kleuren, moeilijk om te kiezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn allebei mooie kleuren. Wel leuk om dat zo naast elkaar te zien.

    BeantwoordenVerwijderen